Om HR Navet

KOSTNADSFRITT KRIS-STÖD INOM HR -
VI SVARAR PÅ DINA FRÅGOR!

 
Vi på HR-navet känner stor empati och ödmjukhet för alla er svenska företagare, chefer och HR-kollegor som idag sitter med svåra och komplicerade dilemman. Vi vill med vår kompetens dra vårt strå till stacken och stötta er. Vår e-postlåda är öppen för dina frågor, stora som små. Berätta vad du vill ha hjälp med i formuläret så hör någon från vårt team av sig till dig. Glöm inte att skriva in ditt telefonnummer om du vill att vi ringer.
VI BJUDER PÅ EN TIMMA KOSTNADSFRI SUPPORT UNDER APRIL 2020.

Några av de frågor som vi ger stöd inom:

- Arbetsrättsliga frågor vid neddragningar
- Råd kring omställning
- Tolkning av regeringens krispaket
- Frågor om distansarbete
- Vad man ska tänka på vid svåra samtal
- Strategisk rådgivning inom HR
- Interimsstöd på HR-avdelning
- Krishantering
- Förändringsledning
- Mäta medarbetarnas mående i kris
- Stöd för att hantera stress och oro
- Chefsstöd och coaching

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

HR Navet grundades 2014 genom att ett antal HR-konsulter, med olika kompetenser gick samman för att kunna erbjuda sina kunder en bredare kompetens inom  olika specialistområden.

Ordet navet kommer ifrån att förutom våra egna specialistområden har vi tillsammans ett stort nätverk.

Tillsammans täcker vi in större delen av HR-området och vi ska se till att våra kunder får tillgång till den yppersta kompetensen inom det område som de för tillfälligt har behov av.

Kontakta oss